Šiais mokslo metais mūsų progimnazija dalyvavo tęstinėje Kūrybinių jungčių Tyrinėjimo meno programoje, kuri skirta atskleisti ir ugdyti mokinių ir mokytojų kūrybingumą, kritinį mąstymą ir kitas svarbiausias kompetencijas, padėti mokykloms kurti aktualų, XXI amžiaus savastį atliepiantį ugdymo procesą, suteikti praktinę pagalbą sprendžiant aktualius mokymosi iššūkius.
Į Mokytojų klubą susibūrė devyni mokytojai. Mokytojų klubo nariai su kuriančių praktikų pagalba tyrinėjo aktualius ugdymo iššūkius, mokėsi patys kurti įtraukiančius ugdymo metodus, apjungiančius mokymosi dalykų turinį ir esminių gebėjimų ugdymą. Sesijų metu buvo išgryninta problema, kad reikia ieškoti įvairių metodų padedančių mokiniams sutelkti dėmesį pamokos metu, kaip įvairių žaidimų pagalba juos grąžinti į pamoką.
Drauge, kaip komanda, tyrinėdami iššūkius Mokytojų klube, mokytojai geriau pažino vieni kitus, turėjo daugiau galimybių vieni iš kitų mokytis bei dalintis idėjomis. Tai juos įkvėpė, skatino tarpusavio pasitikėjimą bei bendradarbiavimą. Pasibaigus programai, mokytojai linkę ir toliau tarpusavyje dalintis patirtimi, metodais, kartu spręsti iššūkius, vesti integruotas pamokas.
Keletas projekto akimirkų: https://www.youtube.com/watch?v=RjCciYAA2qc
Geografijos mokytoja metodininkė Aušra Šidlauskienė