Kovo 8-ąją 7e klasėje vyko netradicinės lietuvių literatūros pamokos „Ne tik sužinoti, bet ir pačiam patyrinėti“. Septintokai iš anksto buvę gavę užduotis įrašyti audio instrukcijas, kaip iš lego kaladėlių pastatyti ir įrengti partizanų bunkerį. Literatūros pamokose skaitėme ir kalbėjome apie partizanų gyvenimą bunkeriuose, turėjo galimybę pasidomėti savarankiškai. Audio įrašė žinodami, kaip atrodys bunkeris, kiek kaladėlių reikės, kaip reikės statyti. Taip pat priemonėmis pasirūpino iš anksto. Pamokos pradžioje paruošė darbo vietą kitai grupei, kuri išsitrauks jų instrukcijas ir išklausę atliks užduotį. Darbas vyko keturiose grupėse, kuri grupė kurios kitos grupės instrukciją klausys ir atliks užduotį, išsitraukė burtų keliu.
Vieną pamoką tyloje visi klausėsi ir statė bunkerius savo grupėse. Antrąją pamoką buvo baigti darbai ir vyko aptarimas. Moksleiviai apžiūrėjo draugų darbus, išsakė pastabas, pasidžiaugė, analizavome, kodėl vieniems buvo lengviau, kitiems sunkiau atlikti užduotį. Visi padarė išvadą, jog sėkmė priklausė nuo išsamios instrukcijos. Refleksijos metu buvo išsakyta savijauta, emocijos, darbo grupėse privalumai atliekant kolektyvinę užduotį.
Mano, kaip lietuvių kalbos mokytojos, tikslas – pamėginti pravesti pamoką kitaip, ne vien tik pasakojant ir žiūrint vaizdus.
Lietuvių kalbos vyr. mokytoja R. Mikolaitytė