Kaip sukurti simetrišką kompoziciją? Simetriją M. Prymačenko į tapytus paveikslus perkėlė iš savo pamėgtų siuvinių. Dailininkės mama, kaip ir pati Marija buvo garsios siuvinėtojos, žinomos ne tik Bolotnės kaime, kuriame gyveno, bet ir už jo ribų. Marija pati modeliavo ir siuvo drabužius, siuvinėjo vyšyvankas, tautinius marškinius puošė augaliniais raštais. Dailininkės tapytuose darbuose matome sąsajų ir su lietuviškoje baldų puošyboje naudotais gyvybės medžio motyvais.
Šios edukacijos metu mokiniai susipažino su dailininkės kūriniais, apžiūrėjo parodą, kūrė šiuolaikiškai interpretuotą simetrišką kompoziciją ant popieriaus lapo. Edukacinėse dirbtuvėse mokiniai kūrė įtraukiančiomis ir sudominančiomis technikomis.
Trečiokai išbandė purškimo aerozoliniais dažais techniką. Edukacijos metu mokiniai, iš karpinių originalų sukūrę trafaretą, nupurkšė jį ant ryškiaspalvio popieriaus ir papildė grafikos detalėmis.
Edukacija parengta bendradarbiaujant su ukrainiečių menininke Svitlana Matvieienko. Vaikams įdomu buvo tai, kad pamoka vyko anglų kalba, tačiau turėjome vertėją. Trečiokai pademonstravo savo anglų kalbos žinias įgytas pamokų metu.
Mokytoja J. Vlasovienė